Retourneren

 

EENVOUDIG RETOURNEREN.

Toch niet 100% tevreden met uw aankoop en u wenst dit te retourneren ? Geen probleem, u heeft als consument een bedenktijd of herroepingsrecht van 14 dagen zonder opgave van reden.

Maar indien u wenst willen we de reden wel graag kennen want we leren hier van. We kunnen hierdoor ons aanbod of onze productinfo bij de artikelen verbeteren.

Wij nemen wel enkel goederen terug die ongebruikt, in nieuwstaatonbeschadigd en in originele verpakking terug bij ons arriveren.

Retourneren is voor niemand leuk.  We proberen dit dus te vermijden door de informatie bij de producten zo correct en zo volledig mogelijk te omschrijven. Indien u twijfelt of vragen heeft betreffende een bepaald product kan u ons gerust bellen of mailen voor extra info alvorens u gaat bestellen. 

  1. Laat het ons weten.

Komt u zelf langs in onze winkel dan hoeft u dit niet te doen, gewoon binnen wippen tijdens onze openingsuren en we helpen je graag verder.

Moet het via een verzending ? Breng ons dan eerst op de hoogte dat u wil retourneren. Dit kan door het ingevulde retourformulier per mail naar hello@jillandjack.be te sturen. Indien u gedeeltelijk wil retourneren, laat ons dan ook weten om welke producten het juist gaat.

Wij verwerken uw retouraanvraag en u krijgt van ons een retournummer wat mee in de verpakking dient gestoken te worden.

  1. Verpak en etiketteer zorgvuldig.

Om uw terugbetaling te kunnen garanderen moeten de goederen uiteraard onbeschadigd terug bij ons geraken. Zorg dus dat u zorgvuldig verpakt in een stevige doos die u goed dicht kleeft en voorzie de zending daarna van het etiket dat wij u toestuurden en u afdrukte.

Kleef dit etiket goed zichtbaar op de grootste zijde van de doos.

  1. Breng binnen in een Bpost postpunt.

Breng daarna de zending binnen in een postkantoor of postpunt van Bpost.

Hier moet u niets betalen, lekker handig.

Wanneer het bij ons toekomt veranderen we de status van u order in "retour ontvangen", u ontvangt opnieuw een bevestigingsmail.

  1. Retourkosten.

De kosten voor de retourzending zijn steeds ten laste van de klant, zijnde €6,00 voor België en Nederland.

Enkel als de reden van retour bij ons ligt omdat wij u een foutief of beschadigd artikel toestuurden, is de retour kost uiteraard voor onze rekening.

Indien u de goederen zelf naar onze winkel terug brengt zijn er ook geen extra kosten aan verbonden.

  1. Terugbetaling.

Na ontvangst en controle van de goederen gaan wij u terugbetalen. Gelieve daarom duidelijk het rekening nummer invullen op de retouraanvraag waarop we de terug storting mogen doen.

In onze algemene voorwaarden staat dat we binnen de 14 dagen terugbetalen, in werkelijkheid gebeurt het meestal sneller.

  1. Ruilen.

Indien u wenst te ruilen, wordt dit om administratieve redenen aanzien als een nieuwe bestelling. u dient dus een nieuw order in te geven op onze webshop. Omruilen kan u ook steeds in onze winkel ongeacht of u uw aankoop online deed of in onze winkel. De producten dienen steeds vergezeld te zijn van de originele factuur of kassabon en ongebruikt, onbeschadigd in de originele verpakking en met bijpassende labels.